“Najlepszym sposobem komunikacji z nami jest zapisanie się na bezpłatną konsultację”. Do tej pory nasi klienci, którzy chcieli omówić swoją sprawę, zapisywali się na bezpłatną konsultację. I to rozwiązanie sprawdzało się do pewnego momentu. W związku z tym, że liczba osób, które zapisują się na bezpłatne konsultacje (potencjalni klienci i klienci) jest bardzo duża i trzeba czekać na konsultację np. 4 dni, wprowadzamy osobne konsultacje dla klientów.
Bezpłatne konsultacje dotyczące problemów z Kindergeld, Child Benefit, 500 plus/ 800 plus cieszą się coraz większą popularnością. W roku 2023 ilość konsultacji potroiła się. “Najlepszym sposobem komunikacji z nami jest zapisanie się na bezpłatną konsultację” – powtarzamy to od lat. Dotyczyło to również klientów, którym pomagamy w komunikacji z zagranicznymi urzędami. I klienci zapisują się na bezpłatne konsultacje, jak wszyscy. Tylko przez to, że liczba konsultacji się zwiększyła, wydłużył się też czas oczekiwania na rozmowę. Na konsultację w swojej sprawie nie czeka się dwa dni, tylko cztery. I rozumiemy, że to może być drażniące dla klientów.
Chcemy to usprawnić. Stąd pomysł, żeby wprowadzić “osobny buspas” tylko dla klientów. Nowe konsultacje przeznaczone dla klientów:
Nie mamy pewności, że ta obietnica zadziała od razu. Natomiast będziemy zmierzać do tego, żeby ten cel został osiągnięty..
Zapisać się można w kalendarzu pod tym przyciskiem.
Żeby nauczyć klientów korzystania z tych konsultacji:
1. Zmieniamy podpis pod naszymi e-mailami – dodajemy do niej zamiast nr telefonu linka do konsultacji
2. Jeśli klient będzie do nas dzwonił i nie znajdziemy czasu, aby oddzwonić, klient będzie otrzymywał SMSa z linkiem do konsultacji tylko dla klientów
3. Będziemy informować na bieżąco klientów i potencjalnych klientów, że preferowanym sposobem komunikacji podczas współpracy jest zapisanie się na konsultację dla klientów.
Zapisz się na bezpłatną konsultację telefoniczną. Wybierz w kalendarzu dzień i godzinę, kiedy znajdziesz czas.
Zapisz się na bezpłatną konsultację