Obsługa klienta po niemiecku
Kim jesteśmy?
W serwisie Odzyskajkindergeld.pl pomagamy:
- Uzyskać świadczenia na dzieci z zagranicy
- Odzyskać zasiłek na dzieci, którego nie przekazał były partner/mąż
- Uzyskać dokumenty od byłego partnera/męża
- Wygrać konflikt z urzędem zagranicznym i polskim
- Odzyskać 500+ z przeszłości
Jak zarabiamy?
Nasz model biznesowy polega na tym, że pobieramy zaliczkę za start pracy i 25% od odzyskanej kwoty.
Do czego zmierzamy?
Naszym celem bieżącym jest zdominować rynek polski i przetestować rynek niemiecki
Kogo szukamy?
Szukamy osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta z językiem niemieckim, która:
- Zna język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem biznesowym i klientem indywidualnym
- Ma doświadczenie w obsłudze klienta i potrafi tworzyć dokumenty
- Potrafi sprawnie notować i zapisywać rozmowy z klientami
- Posiada własny komputer, telefon i ma dostęp do internetu
- Ma przestrzeń do pracy zdalnej (codzienne zadania wymagają ciszy i koncentracji)
Proponujemy:
- Pracę całkowicie zdalną bez konieczności dojeżdżania do biura (rozwiązanie dla osób, które z różnych powodów mają problem z dojazdem do pracy, np. dla osób niepełnosprawnych)
- Pracę w elastycznym wymiarze czasu: może to być pełen etat, może to być 4/5 etatu
- Pracę w firmie, która pomaga ludziom
Zainteresowana/zainteresowany?
Prześlij swoje CV i link do LinkedIn na adres: kontakt@odzyskajkindergeld.pl
Do dokumentu dołącz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez serwis Odzyskajkindergeld.pl w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”